Vandaag begint de maand van de borstkanker.
Gister kreeg ik een telefoontje van een van mijn liefste vriendinnen … ze heeft borstkanker … vreselijk. Het is een van de liefste mensen die ik ken, volgens mij maken ze ze niet liever dan zij, maar zelfs zo iemand blijft dit niet bespaard. Ze heeft nog veel onderzoeken voor de boeg om uit te vinden hoe het er precies voor staat en ik leef ontzettend met haar mee. Ik blijf maar aan haar denken en probeer het een beetje te bevatten.
Zo krijgt, ook voor mij, de pink ribbon ineens veel betekenis en komt het erg dichtbij en wil ik graag iets doen om mijn lieve vriendin te steunen, ik voel me een beetje machteloos.
In de kolom aan de rechterkant vind je een link naar de site van Pink Ribbon. En dit lieve “Inner Light Engeltje” kocht ik al eens bij Jookies, het is een klein schattig brosje waarvan een gedeelte van de opbrengst naar een borstkanker project gaat. Als je op de foto klikt kun je misschien de tekst van het kaartje lezen.
Gelukkig is mijn vriendin positief en gaat ze zeker het gevecht aan en heeft ze veel mensen om zich heen die haar daarbij gaan steunen, en ik ben een van die mensen.




























